Hiljaiseloa on tämä blogi viettänyt aikalailla.  Olen ollut uuvuksissa, hyvin uuvuksissa. Olen tehnyt vain välttämättömimmät jutut ja oikeastaan ainoa mitä sain päivitettyä oli SAY4 blogi.

Monessa blogissa on ollut juttua siitä että miksi ihmiset ei kuvaa ja kiitä lähetyksistään. Omalla kohdalla olen pyrkinyt kiittämään joko toisen blogissa tai sähköpostilla. Kuvien puuttuminen ei tarkoita välinpitämättömyyttä tai sitä että en tykkäisi lähetyksestä. Luulisimpa että jokainen joka on kokenut...tai parhaillaan kärsii masennuksesta ja uupumuksesta, tietää mistä minä puhun. Miten vaikeaa on hoitaa pienintäkään "ylimääräistä" asiaa. Anteeksi siis jos olen jotakuta loukannut!! Olen myös pahoillani jos en ole muistanut käydä kiittämässä.

Vaihtoihin ja rinkeihin osallistun siksi että ne ovat harvoja asioita elämässä jotka tuottavat iloa tällähetkellä. Joidenkin rinkien sääntöihin kuuluu suoraan se että lähetykset pitää kuvata. Nämä kuvat olen sitten koettanut hoitaa. Olen parhaillaan tekemässä sivua massiivisille kuva päivityksille...katsotaan kuinka pian saan sen julkaisu valmiiksi.

Jotkut ovat sitä mieltä että jos ei "vaivaudu" kiittämään blogissaan niin ei pitäisi osallistua mihinkään. Olen siitä kuitenkin erimieltä koska aina ei ole kyse siitä...vaan taustalla voi olla ihan muuta.

Asioita pitäisi pyrkiä katsomaan hieman laajemmasta vinkkelistä. Meitä on erilaisia ihmisiä pilvin pimein jotka reagoivat elämän kriiseihin erilailla. Tuskin kukaan ihminen tulee aina blogiin kirjoittamaan silloin kun elämässä on paljon kipeitä asioita meneillään. Selittää julkisesti miksi ei jaksa blogia päivittää tai kommentoida.

Minuun voi ihan vapaasti ottaa sähköpostiin yhteyttä jos siltä tuntuu :)

Olen tosi iloinen kaikista saamistani ylläreistä ja ei ole hyvin tarvinnut pettyä!!!

Lupaan ihan tässä julkisesti että jos olen tyytymätön niin otan kyllä privana yhteyttä ja toivon näin tapahtuvan toisinkin päin jos aihetta on.

Kiitoksia Äiti- Puffalle toveri maaliskuun lähetyksistä :o)

Kiitoksia ihanasta Tilda pussukasta!!

Kiitos myös kaikille pääsiäisvaihdoista!!

Kuvia on tulossa kunhan saan päivitykset tehtyyn!!!

Iloa ja valoa viikonloppuun!!